Mina naglar....

Idag va det nagelfix på menyn.Jag har haft mina akrylnaglar i 9veckor och jag hade släppt på en nagel bara på sidan.Helt otroligt vad de håller.
Jag försöker vänta länge med att bygga då de tar hårt på naglarna att slipa ner matrialet för mina naglar är sen start väldigt tunna och sköra.
Idag blev det att jag provade cover pink och det är första gången.Vad jag svor och hade mig men det ser oftast ok när man är helt färdigt för just att akryl blir så matt när man slipat finishen.Då är det enklare med gelé att se för där ser man direkt.
Nå ja...jag ska dekorera dem senare för detta tog sådan tid för när man har en "färg" så ser man varje skavank.Sen vill jag poentera att jag har snea fingrar så det förvillar naglarna för jag filar dem efter hur fingrarna ser ut "utsträckta".
Ni får se lutresultatet sen när jag dekorerat dem.På torsdag så blir de ett nagelbygg igen...ganska kul =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fina de blev! Duktig du är! :)
Kramis

2013-01-30 @ 16:35:42
URL: http://justcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0