Ny vecka....

Det blir en del jobb denna veckan och hela helgen och dagarna i mellan blir det träning.Skulle behövt fixa med nailsen mina då de är så långa så när man skriver så tror man att man trycker på en tagent men i själva verket va det ej så....särskrivning dellux=)
 
Tränade igår och blev dålig som fan efter det.Tråkigt som tusan men får tänka på mer att jag inte kan träna så hårt och länge för just min kropp klarar inte det.
Idag får det enbart blir lite arobic som är lite "lull" för mig.Känns inte direkt som en träning ;)
Bild lånad från google
 
 

Kommentarer
Postat av: Jen

TACK Hannah för kommentaren <3 den prickade rakt i hjärtat idag. Ska försöka tänka lite mer så. Är nog så st jag sätter sp stor press på mig själv just ny och vill så mycke och då blir set bara skit av alltihop :(

Stor kram!

Svar: Du är inte ensam om att göra det och även jag ramlar dit ibland.Man är ju inte mer än människa och tyvärr är det så att vissa får "aarbeta med sig sj,mer än andra".Du va ju väldigt nerstämd ett tag av olika anledningar förstod jag det som och då är det lättare för dig att "ramla dit igen".Va inte så hård mot dig sj för du är en fantastisk person och försök va lite snäll mot dig sj och kämpa på massor.Även om jag inte alltid kommenterar så har jag ju följt dig i många många år.Finns bara en av dig så ta hand om dig väl så kommer kropp och själ tacka dig sen<3
MyStoryMylifeMyTruth

2013-01-21 @ 10:01:43
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0