Protein pulver....

Jag har många år tagit tillskott av protein pulver och det har varit mest för jag äter förlite protein. Sen så har det kommit en hel del nya proteinpulver som smakar kanon enligt mig.Men dock så har jag fått dille på pudding!
Det är ett tjockare pulver som man kan göra pudding utav och jag upplever detta mättar mer.
Igår gjorde jag en av smaken cookie dough och vill bara köpa fler smaker!Detta va en klar hitt till mig att ha som efterätt och jag blandar de med vatten och innehåller enbart 110kcalBurken ser ut så här:
 
 
Sen köpte jag vanligt protein pulver i cappuccino men gillar bättre puddingarna och kommer inskaffa mig fler av dem.
Detta pulver köpte jag:
 
Puddingen är dyrare men väldigt god och nyttig!Värt varje kr och dessutom innehåller dem ju 1kg så de är mycket!

Kommentarer
Postat av: Ninah

va e detta för skillnad på mitt? för du sa nått om att jag inte skulle ha annat pulver för då blev jag tjock.. tycker nämligen inte alls om mitt pulver.. smak eller inte men det är bitter eftersmak örk!

Svar: Hihi...bli tjock?*fniss* nej men det är skillnad på protein och protein.Det du ska ha är ett protein med högt hrotein hallt och minimalt med kolhydrater.De jag rekomendera till dig är oki pulver men man får prova att köpa smakprover som oxå säljs för att se om den faller en i smaken för många kan vara syntetiska och smakar lite plastigt.Men det är svårt att tex hitta något som smakar kanon och vara nyttigt.Tyvärr kan eftersmaken i alla protein vara lite konstig och man kan prova att blanda hälften vatten och hälften mjölk för att få dem krämigare.Du va ju intresserad av ena pulvret jag köpte(då magen ej tåler den) och den smakar krämig cappuccino men med mindre socker smak i och denna proteinen är kanon att ta efter träning m.m
MyStoryMylifeMyTruth

2013-01-11 @ 12:03:21
Postat av: Ladyj

Taaack :D Vad kul att du tycker det! Jag ska fota så mycket som jag hinner. Fattar inte hur jag ska hinna lära mig nästan 50 olika designs på 9 utbildningsdagar haha, helt galet! Men jag fotar så fort som jag får tid haha :D Kanske hinner glida runt i london och fota privata bilder också:D

2013-01-12 @ 00:14:12
URL: http://ladyj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0