Torsdag....

Fy så tråkigt det är att vara långledig från jobb...hrm.
 
Nå ja igår tränade jag hela 2h i två omgångar.Provade två nya dvd som kom i efterhand från megastore och beställde dem enbart för de va på rea då vid jul.
När man tittar på fodralen så ser ju nr 1 ut att vara bra...men ack så fel jag hade;)
Nr 1 kommer jag inte behålla för de va mest man stod och hoppade och hon räknade ner från 10-1 och va ingen träning så tyckte jag...skit tråkig och dåligt gjord.
Men nr 2 är en äldre kvinna som körde gammeldags arobic och denna va riktig skoj=)Det va typ 90talsmusik och man blev så glad av den musiken....så man ska inte vara så snabb med att dömma ut.Vill dock säga att denna träning är lättare och perfekt att variera med.
 
Idag tror jag att jag tränar igen för jag kanske ska träffa en tjej jag gick i skolan med på högstadiet imorron och det ser jag framimot.Jobbigt att vara sj så mycket som jag varit sen måndagen och behöver kvinligt sällskap=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0