Träningskor....

Jag har aldrig använt speciella skor när jag tränat och när jag tränat hemma så har jag varit barfota och mina knä klarar inte det.
Jag gnäller varje gång jag tränat och hur jag svullnar upp på ena knäet.
Så killen blev trött på mig och jag fick ett par träningskor av han.De är lite dämpade(tror jag de kallas) och perfekt för träning men inte optimalt att springa långa sträckor för då får man nog köpa mer rejäla skor.De gav sådant stöd och va super sköna fast det är "nya skor" och har aldrig upplevt så sköna skor.
Jag gick på moln när jag provade dem och blev jätte nöjd=)
De finns att köpa på sko rönne eller googla märket duffy.
Det enda jag behöver nu är en långtröja som jag kan ha över mitt rosa linne,men detta köper jag om jag ska börja träna på gymmet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0