Väla....

Idag va det en mysig dag på väla och lite följde med mig hem....FAST jag ska spara en massa pengar;)
Bh har jag provat och velat ha sen de börja rean.Nu hade kommit in i 75f  (bruka ligga på 75G) och kupan är lite tajt och jag får sy in midjan då jag är mellan 75-70 nu när man är en tjockis=)
Tunikan kommer från new yorker och den kan jag ha till sommaren oxå då den är lång+inte sitter tajt.
Smyckena kommer från hm och glitter.
 
Haft en jätte mysig dag idag och det va skönt att täffa min gammle klasskamrat och när hon åkte hem stanna jag kvar på väla och väntade på André och då hitta jag bh och öronhänget.Har ledigt hela helgen och ska bara handla mat och ha mys på lördagen.
 
Trevlig helg alla<3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fina grejer :) alltid kul att fynda på rean :)
Ha en fin helg vännen!
Kram!

2013-01-18 @ 21:55:14
URL: http://justcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0