Valt att skriva ett inlägg...

 
Jag såg att jag råkade ta bort lösen till min blogg.Jag valde att stänga den av olika anledningar men ville bara skriva ett inlägg här och jag tror inte jag kommer fortsätta skriva mer blogg.
 
Dels beror det på att en del folk som läser som jag absolut inte vill de ska läsa,för jag vill på inga omständigheter ha med dessa människor att göra och det är ett undebart beslut jag har tagit sen länge.Sen är det krävande att skriva och känner att det är inget som tilltalar mig mer.
 
Jag ville iallfall säga att i höst gifter jag mig med min blivande man.Vi har pratat länge om det och vi hade en plan först men nu har vi iallfall bestämt oss för detta.
Vi kommer ha två närvarande under vigslen som är våra vittnen och efter bröllopet har vi en lite middag och då kommer enbart de människor man träffar ofta närvara.Jag vill inte ha det stort och det känns bra med vårt beslut.Man kan inte bjuda alla och därför valde vi denna lösning för bröllopet är för vår skull och inte andra.Jag ser framimot detta mycket och vill tacka min storasyster med hjälpen med råd , tips och allt mitt velandes;)
 
Hela min outfit är färdig och Andrés ringar är köpta och vi väntar på min ring nu bara oxå.Papper ska fyllas på och skickas in m.m
 
Vi har oxå valt att behålla mitt efternamn då min fästman vill hedra min pappa och att jag så gärna vill ha det arvet kvar i mitt liv.Jag är otroligt tacksam för min underbara pappa som inte finns i livet mer och hans kärlek lever inom mig.
 
oj ja...glömde att säga att denna lista jag skrev som nyårslöften har jag fixat förutom att vi inte hittat hus än.Vi funderar på att bygga helt nytt och detta tar vi sen=)Har mycket i mitt liv jag är otroligt tacksam för.Min syster och hennes man och fina Lana som jag älskar otroligt mycket!Mina underbara vänner som alltid funnits där för mig och självklart min fina André !Jag  vill oxå passa på att tacka min chef och kollegor som hjälpt och stöttat!
Det finns många i min närhet som är otroligt värefulla för mig<3
Avslutar med ett nytt fotto på mig.
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

❤ Underbart! ❤
Kommer sakna din blogg men förstår dig!
Ses på lördag vännen!
Kramar!!

2013-05-16 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0